sms لاو مهر 91| اس ام اس جدید عاشقانه مهر ماه 1391

دست خودم نیست
به گمانم دست تو است
که می تواند مرا
با یک سلام خشک و خالی
به آینده امیدوار کند !
.

.

.
دنیای زیر آب
شبیه دنیای چشمهای توست
هر چه بیشتر دست و پا می زنم
بیشتر غرق می شوم …

.

.

.
پس چشمانت چه زمان درخواهند یافت که: “نگاه، زاده ی علاقه است!
.

.

.
تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست،
تنها به نگاه او می سپارمت . . .
.

.

.
بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام
بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام . . .
.

.

.
زبانم را نگاه خسته ات بست / زمستان با زمستان ها بپیوست
نگاهت لرزشی انداخت در دشت / دلم چون متن یک آیینه بشکست . . .
.

.

.
بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است ، وقتی که به “تو” نگاه میکنم
.

.

.
قابل توجه!
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها
ایجاد می کنند ، جدی نگیرید!
.

.

.
به سلامتی اونایی که روز قیامت فقط زمین ازشون شاکیه ، اونم به خاطر سنگینی معرفتشون !
.

.

.
تو را خودم چشم زدم بس که نوشتمت میان شعرهایم ،
بی آنکه “اسپند” بچرخانم میان واژه هایم …
.

.

.
گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو ، مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوستش دارم
.

.

.
گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی…
.

.

.
لکنت زبان هم بهانه ی خوبیست برای مزه مزه کردن اسمت …
.

.

.
جان رفته ولی زخم وفایت نرود
تاثیر طلسم چشم هایت نرود
فرشی زدل شکسته انداخته ام
آهسته بیا،شیشه به پایت نرود
.

.

.
چشمهایت زمین سبز محبت بود و من قانون جاذبه اش را وقتی فهمیدم که سیب سرخ دلم افتاد
.

.

.
برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان؛
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو…
.

.

.
من چک نویس احساسات تو نیستم ، “دوستت دارم” هایت را جای دیگری تمرین کن
.

.

.
نمی دانم چشمانت با من چه میکند
فقط وقتی که نگاهم میکنی …
چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد
که حس میکنم چقدر زیباست
فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست…!
.

.

.
میان مشغله ها گم شدم اما دلم برای هوایت همیشه بیکار است
.

.

.
با چشمک یک ستاره عاشق شده بود
با ساده ترین اشاره عاشق شده بود
شب رفت و ستاره اش به فردا پیوست
افسوس که او دوباره عاشق شده بود
.

.

.
شبات ستاره بارون ، چشات بدون بارون / بدون که من همیشه ، به یادتم فراوون
.

.

.
عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
تا نشد رسوای عالم, کس نشد استاد عشق
نیمه رسوا عاشق اندر فن خود استاد نیست …
.

.

.
کاش می دانستی در این کویر تنهایی تو را داشتن حس خیس باران است !
.

.

.
وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای باران نوای دل انگیزی شد
چه فرقی می کند برگ سبز کدامین درختی . . .
.

.

.
رویاهایم را امشب میگذارم پشت در ، بیچاره رفتگر ، چه بار سنگینی دارد
.

.

.
عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی…




برچسب ها : sms asheghane sms عاشقانه اس ام اس بوسه جدید اس ام اس تبسم اس ام اس جدید عاشقانه مهر ماه 91 اس ام اس عاشقان مهر ماه 91 اس ام اس عاشقانه آخر شهریور 91 اس ام اس عشق و نگاه اس ام اس مهر 91 اسمس عاشقانه تک بیتی عاشقانه جمله عاشقانه جمله های قشنگ عاشقانه متن جدید عاشقانه مطلب عاشقانه مهر 91 اس ام اس جدید عاشقانه مهر ماه 91 sms اسمس اس عاشقانه گلچین جدید اس ام اس های عاشقانه

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 1391/08/19 ساعت 19:59

خیلی قشنگ بود
واقعا ممنون
باران همیشه میباردامامردم ستاره رابیشتردوست دارند نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد