اس ام اس لاو, اس ام اس عاشقانه جدید نیمه دوم شهریور91

غصه ی دوری دلدار مرا پیرم کرد / غم هجران نگارم ز جهان سیرم کرد / گریه کردم ز فراغت گل من باور کن / که مرا غربت این شهر زمین گیرم کرد .
 
.

.

.

مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نکنم ، اما باز دلتنگم .


.

.

.

تو را آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت ! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی ، با دل خود نه با آرزوی من .
 
.

.

.

اسکناسه مچاله ی تو دستمو سمت راننده تاکسی گرفتم ، گفت : یه نفری ؟ آهسته گفتم خیلی وقته .
 
.

.

.

همه خوابند و من بیدارم امشب / دلم کرده هوای یارم امشب / غم عشق و فراقش مرهمی نیست / مداوای امید دیدارم امشب .
 
.

.

.

غمی نیست ، جز درد لا علاج دوری !
 
.

.

.

تو باور نداری این حرف ها را ! وگرنه من سالهاست برای آنکه در فال تو باشم ، در قهوه ی تو غرق شده ام .

.

.

.

عمریست دلم چون صید در بند شده / ای دوست مگر قیمت دل چند شده ؟ / سنگین شده سایه ات ، کجایی / نکند ، یارانه ی عشق هم هدفمند شده ؟
 
.

.

.

سخت است وقتی از بغض ، گلو درد میگیری و همه میگویند لباس گرم بپوش .
 
.

.

.

سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است ، به لرزه انداخته چهار ستون دلم را .
 
.

.

.

خوشبختی من پیدا کردن "تو" از میان این همه ضمیر بود .
 
.

.

.

دوست داشتنت معادله ایست که نفسهایم را اثبات میکند .
 
.

.

.

سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند ، اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد .
 
.

.

.

مشکل از تو نبود ، از من بود ، با کسی حرف میزدم که سمعک هایش را پیش دیگری جا گذاشته بود .
 
.

.

.

 می توان از آب و از نان ، و از جان خود حتی گذشت / ممکن اما نیست مجنون بود و از لیلا گذشت / عاشقان را جامه ای پوشیدنی جر چشم نیست / یا ز خیر عشق یا میباید از دنیا گذشت .
 
.

.

.

همین که یاد ما هستی دمت گرم / همین که مرهم دردی دمت گرم / در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که با وفا هستی دمت گرم .
 





برچسب‌ها:sms love, رمانتیک, sms رومانتیک, sms عاشقانه, sms عاشقانه رمانتیک, sms عشقولانه, sms لاو, sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس دوستت دارم شهریور 91, اس ام اس عشق, بهترین پیامک عاشقانه شهریور 91, پیامک دوستت دارم شهریور 91, پیامک عاشقانه شهری ,اس ام اس عاشقونه, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عشقولانه, , پیامک عشقی, پیامک لاو, پیامک مخصوص تنهایی, پیامک های عاشقانه جدید, گلچین اس ام اس دلتنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد