چگونه بر مشکلات غلبه کنیم ؟ |چگون با مشکلات زندگی باید جنگید ؟

مثبت اندیش باشید ، به آینده ای با شکوهی فکر کنید که با پشت سر گذاشتن این مشکلات به آن خواهید رسید..تمامی مشکلات را با برداشتن یک م از کلمه به شکلات شیرینی تبدیل کنید !!! به خودتان باور داشته باشید ، اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس ، و فقط اعتماد به نفس داشته باشید.

به خودتون ایمان داشته باشید و به خودتون بگویید که می توانید از عهده اش بر بیاید ، تمرین و تکرار کنید زود خسته نشید و زود تسلیم نشید بجنگید برای خوشبخت و موفق شدن باید جنگید آیا فکر می کنید افراد موفق زود خسته می شوند یا زود تسلیم می شوند ؟ شما کاملا در اشتباهید آنها به هیچ عنوان تسلیم نمی شوند و برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت دست به کارهای خارق العاده می زنند و سعی می کنند به نحوی انجام دهند که از نظر دیگران متفاوت به نظر برسد .


از فکر کردن در مورد شکست پرهیز کنید

آیا فکر می کنید با نشست و غصه خوردن که چرا نمی تونم موفق شوم کاری پیش می رود ، باید مانند یک تجار با تجربه فکر بکر انجام دهید تا بر مشکلات غلبه کنید.


خودتون را باور داشته باشید

بازم تاکید می کنم باید خودتون رو باور داشته باشید سعی کنید به دیگران کمک کنید زیرا این کار باعث می شود روحیه شما عوض شود و شاد شود ، فکرشو بکنید یک فرد نیازمند که دست به روی شما دراز می کند و از شما مقداری پول می خواهد، شما اون مقدار پول را دارید و خیلی راحت می توانید اون پول را بهش بدهید .

شما اگر در این جور مواقع با کمی مثبت اندیشی و با این طرز فکر که این مقدار پول شکم خانواده اون فرد نیازمند را سیر می کند ، مقدار پول را به اون پرداخت کنید و با یک لبخند شیرین و مهربان این کار رو انجام دهید. شما حالا یک فرد متفاوت هستید و شما یک برتری نسبت به دیگران دارید و این برتری شما را نسبت به دیگران خاص می کند ، چون شما کاری بسیار انسان دوستانه انجام دادید. با مشکلات بجنگید و تجربه کسب کنید سعی کنید کارهای سخت رو با کمی فکر کردن و راه حلی مناسب پیدا کردن انجام دهید ، سعی نکنید بدون اندیشه کاری را انجام دهید ، زیرا خداوند مهربان این قدرت تفکر را در انسان ها قرار داده تا بتوانیم در برابر مشکلات از اون استفاده کنیم و بر مشکلات غلبه کنیم .


پند های بی نشان سعی کن در نداری مهربان باشی تا زمانی که دارا شدی به یاد آوری که روزی ندار و مهربان بودی و این مهربانی تو باعث شده که مردم به تو احترام می گذارم. هیچگاه فخر نفروش ، فخر را کسی می فروشد که یک ویژگی خوب را نسبت به دیگران کم دارد و بدانید افراد موفق به کسی فخر نمی فروشند . تقدیر نامی است که برای تقصیر می گذاریم و به یاد داشته باش عملل و کردار ما عملکرد ماست. اگر از نداشته ها شاکی هستید از داشته ها نهایت سود را داشته باشید. خداوند مهربان و دانا هیچگاه سرنوشت انسان ها را تغییر نمی دهد این ما هستیم که سرنوشت خود را تغییر میدهیم . ضربه فنی شدی دوباره شروع ، ضربه مغزی که نشدی ! تسلیم نشو ، همانند یک فرد موفق فکر کن دوباره شروع کن. آنفدر شکست را شکست دهید که هیچ شکستی نتواند شما را شکست دهد. اعتماد به نفس را در خود افزایش دهید و خود را باور داشته باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد