اس ام اس شکست عاشقانه-smsشکست عشقی جدید تیر1391

دلم با عشق تو عاشق ترین شد ، تمام لحظه هایم بهترین شد
ولی بی مهریت کار دلم ساخت ، دل تنهای من تنهاترین شد.
..

.

.

به اولین شخصی که گفتم دوست دارم تو بودی ولی انقدر دل شکستن برات راحت که
دل ما رو هم شکستی مشکلی نداره انقدر دل ما شکسته که دیگه ضد ضربه شده

.

.

.
خوشحالی که دلمو شکستی؟؟؟
بدان ای نازنین آنچه شکستی تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی
.

.

.
سلام ای نازنین باز نامه دادم نمیره قصه عشقت ز یادم.
.

.

.
در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس
.

.

.
هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر
با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر
تکرار شو حوالی دستان خسته ام
شاید مرا رقم بزنی عاشقانه تر
.

.

.
دو تا جوجه از بچگی عاشق هم بودن اما. . . بزرگ شدن دیدن هر ۲ تا خروسن
 نتیجه اخلاقی : تا وقتی جوجه ای عاشق نشو. . . !
.

.

.
اینقدر گفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد یه عمری خودمونو کشتیم
شیرین ترین علف دنیا بشیم غافل از اینکه اصلا طرف بز نبود
.

.

.
 قشنگی های دنیایم تو هستی / یگانه گنج فردایم تو هستی .
.

.

.
دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی …
.

.

.
به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس ها از من جدایی





برچسب ها: اس ام اس اولین روز آشنایی اس ام اس نامهربانی اس ام اس خیانت در عشق اس ام اس خیانت عاشقانه بروزترین اس ام اس های عاشقانه اس ام اس ناراحتی عاشقانه اس ام اس شکست عشقی 91 اس ام اس شکست عشقی تابستان 91 اس ام اس در مورد شکست عشقی اس ام اس شکست خورده عشقی جدیدترین اس ام اس های شکست عشقی دانلود اس ام اس های شکست عشقی اس ام اس مخصوص شکست عشقی جمله شکست عشقی متن شکست عشقی پیامک شکست عشقی نوشته شکست عشقی شعر کوتاه شکست عشقی دو بیتی شکست عشقی چهار بیتی شکست عشقی sms شکست عشقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد