اس ام اس عاشقانه اردیبهشت 1391, اس ام اس عاشقانه 2012

آنقدر در تاریکی چشمان بسته ام مهمان شدی،
که دیده ام تمامی گریه های عالم را آبستن است...

.

.

.



انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید..

دوست داشتنت



.

.

.

دلت را خانه‌ی دریا نکردی
نگاهی بر من شیدا نکردی
درون چشم تو گم بودم، افسوس
گذشت عمر و مرا پیدا نکردی

.

.

.


تکلیفم روشن شد
خاموش میشوم
شیرینم ....
فرهاد وار اینبار باید به جای کوه
دل بکنم!

.

.

.


اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ..... فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست....

.

.

.


آموخته ام هرگاه کسی یادم نکرد؛ من یادش کنم. شاید او تنهاتر از من باشد …

به یادتم

.

.

.


همیشه حرارت لازم نیست...گاهی از سردی یک نگاه... میتوان آتش گرفت .

.

.

.

برچسب‌ها: اس ام اس های عاشقانه 1391, سری 3, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس عاشقی, اس ام اس لاو, اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس, اس ام اس جدید, گلچین اس ام اس عاشقانه 1391, سری جدید اس ام اس عاشق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد