اس ام اس دلتنگی و دوری 91|پیامک جدید دلتنگی2012

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم
تو همیشه دعوتی ، راس ساعت دلتنگی . . . !

.


.

.

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست
آرزویم نظری روی تو و دیدن توست
من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم
با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . . .

.

.

.

هرچه دلتنگی هست ، حرفهایی که گره در گره است
تو بیا تا به همان بوسه اول برود . . .
.

.

.

تنهایی و دل تنگی هایتان‌ را پیش‌فروش نکنید
فصل‌اش که برسد به قیمت می‌خرند . . .
.

.

.

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .
.

.

.

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.
من اسم این لحظه ها را “همیشه” گذاشته ام
.

.

.

دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت . . .
.

.

.

خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .
.

.

.

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .
.

.

.

بیا باران را دعوت کنیم ، به جشن دلتنگی رازقی
بیا دوباره عادت کنیم ، به بغض غریبانه عاشقی . . .
.

.

.

تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد . . .
.

.

.

فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی ، دلم برات تنگ شده عزیز دل کجایی ؟
.

.

.

بدرود را نگفته برای سلام تو
از اولین دقیقه دلم تنگ می‌شود . . .
.

.

.

من و این داغ در تکرار مانده / من و این عشق بیدار مانده ،
مپرس از من چرا دلتنگ هستم / دلم بین در و دیوار مانده . . .
.

.

.

فرق عزیز و دلتنگ :
دلتنگ کسی که پیام میده عزیز کسی که پیام میخونه !
.

.

.

یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن
شاید برنده کل دلتنگی هات شدم . . .
.

.

.

اگه دلتنگ باشی تو ، مثل بارون شروع میشم
که با هر قطره اشکت ، منم که زیر رو رو میشم
همیشه ساده رنجیدی ، همیشه سخت بخشیدی
تورو میبخشم این لحظه ، شاید بازم منو دیدی . . .
.

.

.

من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست
.

.

.

بی روی او به دنیا ، یک ذره نیست میلی
از وقت رفتن او ، خیلی گذشته ، خیــــلی
دلتنگم و پریشان ، با یک امید کم رنگ:
شاید برای من هم ، دلتنگ مانده لیلی
.

.

.

دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ / نامش هرگز ننهم دل ، که به آن گویم سنگ
.

.

.

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا /
فردا شد و باز هم توگفتى فردا
امروزدلم مانده و یک دنیا حرف /
یک هیچ به نفع دل تو تا فردا . . .
.

.

.

بهار و این همه دلتنگی؟!
نه
شاید فرشته ای
فصلها را به اشتباه
ورق زده باشد . . .
.

.

.

پیش چشمت خطاست شعر قشنگ
چشمت از شعر من قشنگ تر است
من چه گویم که در پسند آید
دلم از این غروب تنگ تر است
.

.

.

سه شاخه گل برات میفرستم
یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلمه که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده . . .
.

.

.

از چه دلتنگ شدی !؟ دلخوشی ها کم نیست !
بهتر ببین . . .
.

.

.

می بوسیمت سه تایی من و غم و تنهایی / امان از این جدایی دلتنگتم خدایی . . .
.

.

.

منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم
مقصرش دلتنگیه ، من که گناهی ندارم . . .

.


.

.
تو این دنیا تو این عالم / میون این همه آدم
ببین من دل به کی دادم / به اون کس که نمیخوادم
دلم شیشه دلش سنگه / واسه سنگه دلم تنگه
.

.

.

میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم
دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !
.

.

.

دیگه به نبودت عادت کرده بودم
خو دمو با خیالت راحت کرده بودم
دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم
برای دل خو دم شعر غریبی رو بگم
.

.

.

دلتنگم و دیدار تو درمان من است / بی رنگ رخت زمانه زندان من است
بر هیچ تنی مباد و بر هیچ دلی / آنچه از غم هجران تو بر جان من است
.

.

.

میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه
حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم!؟
.

.

.

سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت
.

.

.

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟
بگو دیگه !
زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !
.

.

.

یک نصیحت: مواظب خودت باش!
یک خواهش: اصلاً عوض نشو!
یک آرزو: فراموشم نکن!
یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!
یک حقیقت: دلم برات تنگ شده





نظرات 4 + ارسال نظر
مهتا 1391/02/07 ساعت 20:15

سلام...خیلی قشنگ بود...ممنووووووووووووون...من سایتتون رو خیلی دوست دارم...خیلی تپله..مرسی...

حسرت 1391/06/02 ساعت 09:34

سلام
خوب بود

صحرا 1391/07/12 ساعت 12:16

مررررسی . خیلی استفاده کردم

ارسلان 1391/10/16 ساعت 19:16

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد