پیامک تبریک نوروز91, اس ام اس تبریک عید نوروز 91

باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب
زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . .
پیشاپیش عیدتان مبارک





اس ام اس تبریک نوروز ۹۱، اس ام اس مخصوص سال نو،
نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی
بهاری باش که برویانی …







عید واقعی از آن کسی است
که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را





عید حقیقی را کسانی درک میکنند
که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر
به آینده لبخند بزنند . . .





در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم





شیشه می شکند و زندگی می گذرد.
نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است
پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت
نوروز۹۱ مبارک




جشن است که نوروز به پا خاسته است.شادی و سعادت جهان ان تو باد.
از هر دو جهان فقط تو را می خواهم . . .




اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال
این فکر را به یادمان می اورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند . . .




فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم.
برایتان تندرستی و نیکروزی
در سال نو آرزو دارم.
باشد که سالی سرشار از شادی
و کامروایی داشته باشید





با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم دارم
سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم . . .




دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار
پیوند می زنیم و شادی را برای یکدیگر به ارمغان می آوریم . . .




بی تو آرزو میکنم لحظه سال تحویل هیچگاه نرسد
امسال بدون تو نوروز برایم مفهومی ندارد . . .




از نوروز می اموزیم که هیچ وقت کسی را نا امیدنکنیم
شاید امید تنها دارایی اش باشد.نوروزتان مبارک باد




نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند. . .




لحظه ای که سال تحویل می شه
تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی
کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه
تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه
سال۹۱مبارک




در این نوروز باستانی خیال امدنت را به اغوش خسته می کشم
نوروز۹۱ مبارک




با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم
سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم




بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تر است
نوروز مبارک




چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را بریم
رقم زدی امسال با رفتنت بد ترین نوروز را تجربه میکنم
امید وارم شیرینی لحظهایت به اندازه تلخی لحظها هایم زیاد باشد




باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند
از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .




ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک




دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند




اس ام اس سرکاری مخصوص عید نوروز ۹۱
هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز،
امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!




e
… ei
… eid
. .. eide
. .. eidele ghafel
. .. didi sale 90 ham tamoom shod?



سال گذشته مبارک ! انجمن عقب افتادگان ذهنی




با توجه به گران شدن نرخ sms پیشاپیش نوروز ۹۱
تولدت ، تولدم ، پیوندتان و قدم نورسیده مبارک.نور به قبرت بباره !!




سال تحویل شد و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
نوروز مبارک




با تو از خاطره ها سرشارم.جشن نوروز تو را کم  دارم
سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم




دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید / جلوه گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد
بهار ۱۳۹۱ بر شما مبارک




بیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز
زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز
عیدتان مبارک




جشن فرخنده فرودیـن است / روز بازار گـل و نسرین است
نوروز فرخنده باد




نوروز پاسداشت عشق های کوچکی است که زنده مانده اند
و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.
پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی




نوروز آیین رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.




درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی
اندیشه ای پویا و آازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم




از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم
شاید امید تنها دارایی اش باشد.
نوروزتان مبارک باد




از همین روزنه گشوده به درود / به پرستو، به گل، به سبزه درود
به بهاری که می‌رسد از راه / چند روز دگر به ساز و سرود
بهارتان پیشاپیش مبارک




بهار سخاوتمند است، دامنی از گل به زمین می بخشد.
کمی پای درس بهار بنشینیم. بهار، ره آورد تفاهم زمین و آسمان است.
بهار، محصول  یگانگی است.




برای عیدی امسالت
یک سبد ستاره چیده ام
تکه ای ازماه را
و یک شاخه نیلوفر
سال تحویل میشود
و من برایت لبخند می زنم
نوروز مبارک




لحظه های هستی من از تو پر شده ست
در تمام روز
در تمام شب
در تمام هفته
…در تمام ماه
در تمام سالی که گذشت…
نازنین من
.
.
.
نوروز مبارک




شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
نوروز مبارک




دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا برایت پیام شادباشی بنویسم
نوروز مبارک




مهربان من
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزیجاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم




پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست
پس دوستت دارم بهترینم نوروز مبارک



برچسب ها : اس ام اس, اس ام اس 1391, اس ام اس 91, اس ام اس تبریک 91, اس ام اس فروردین 91, اسمس تبریک نوروز 91, تبریک نوروز 91, تبریک گفتن نوروز 1391, جدیدترین اس ام اس تبریک 91, زیباترین جملات نوروز 91, متون زیبا تبریک نوروز 91, مسیج تبریک نوروز 91, پیام کوتاه نوروز 91, پیامک تبریک 91, پیامک نوروز 91

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد