اس ام اس های عاشقانه و فلسفی ۱۳۹۰

 

دراین شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را می بوسند طناب دار تورا میبافند مردمی که صادقانه دروغ میگویند و خالصانه به تو خیانت میکننددر این شهر هرچه تنها تر باشی پیروزتری



 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا – فرداشد و باز تو گفتى فردا- امروز دلم مانده و یک دنیا حرف- یک هیچ به نفع دل تو تا فردا




 

.هر که با احساس باشد عاقبت خواهد شکست ،

این جواب سادگیست




 

دورباش اما نزدیک، من از نزدیک بودن های دور میترسم



 

 

ازیادها نخواهند رفت آنان که برقلبها حکومت می کنند




 

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نگشت/ سالها رفت و دل ساده من سنگ نگشت /ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود/ یادت ازصفحه این خاطره کمرنگ نگشت




 

تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم/ من میشم زلال بارون تا کنارتو ببارم





 

دعای قاصدک ها خوشبختی آدماست، برات آرزوی یه دنیا قاصدک دارم



 
 

یار خوش چیزی است،زیرا که یار از خیال یار قوت می گیرد و حیات می یابد



 
 

برروى بوم زندگى هر چیز میخواهى بکش،زیبا و زشتش پاى توست،تقدیر را باور نکن/تصویر اگر زیبا نبود،نقاش خوبى نیستى،از نو دوباره رسم کن،تصویر را باور نکن/

خالق ترا شاد آفرید،آزاد آزاد آفرید/ پرواز کن تا آرزو،زنجیرراباور نکن



 
 

اس ام اس یعنی اروم تو قلبها سرک بکشی و با زبون بی زبونی بگی بیادتم




 

خزان که مال ما شد،بهار مال شما*صاف ساده بگویم،سلام حال شما؟




 

برهمان عهد که با یاد و خیالت بستم,,, یادمن هم نکنی باز به یادت هستم




 

روزی که یادت نکنم روز خدانیست سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست



 

* *این* قاصدک ها*روفوت* کردم *تا*بیان *بهت* *بگن * بیادتم*






یکی هست توقلبم که هرشب واسه اون مینویسم واون خوابه، نمیخوام بدونه واسه اونه که قلبه من این همه بی تابه، یه کاغذ یه خودکاردوباره شده همدم این دله دیوونه، یه نامه که خیسه پر ازاشکه وکسی بازم اونو نمیخونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد