اس ام اس رمانتیک جدید-اس ام اس عشق و عاشقی

بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم، چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم

 


بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق، یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

 


لالالالالا بخواب دنیا خسیسه، واسه کمتر کسی خوب مینویسه، یکی لبهاش تو خوابم غرق خنده است، یکی چشماش تو خوابم خیسه خیسه

 






اگه میدونستی چقدر دوستت دارم چشمهایم را میشستی و اشکهایم را با دستان عشقت به باد میدادی

 



بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمیارد، باران ناامیدی بر سرم یکریز میبارد، چگونه بگذرم از عشق، از دلبستگی هایم؟ چگونه میروی با اینکه میدانی چه تنهایم؟

 



وقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه میگریم تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان

 



کاش میشد گل چشمان زیبایت را میچیدم و نما میدادم به اتاقم که پر از تنهاییست، با خود میگویم تو که آرامش احساس غم آلود منی، پیش من میمانی؟

 



دلم باغی پر از ریحان و گل بود، به روی رود عشقت مثل پل بود، نگاهم کردی و ویران شد این دل، مگر چشم تو از قوم مغول بود!

 



امشب ای ناز، چه دلتنگ نگاهت شده ام، باز ای مونس جان چشم براهت شده ام، برق چشمان تو امشب به سکوتم خندید، چونکه دیوانه ی آن چهره ای ماهت شده ام






زندگی کوتاه ما حکایت نغمهاست، حکایت عشقو شکستن گذشته هاست

 





من میگم بدون تو دنیا برام زندونه تنگه، تو میگی بگو عزیزم، تو دروغاتم قشنگه






اس ام اس عاشقانه واسه دوستی - اس ام اس عاشقانه دلبری کردن - اس ام اس عاشقانه ی احساسی و حسی -  اس ام اس عاشقانه ی بی وفایی - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس رمانتیک جدید - فشنگترین اس ام اس های عاشقونه - اسمس زیبا و رمانتیک - اس ام اس محبت - اس ام اس جدید بوسه - اس ام اس رفتن - اس ام اس عاشقانه ی خداحافظی - اس ام اس مفهومی عاشقونه - اس ام اس عشق و عاشقی - سایت اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقانه ی امروز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد