اس ام اس عاشقانه جدید

سیه چشمی به کار عشق استاد، به من درس محبت یاد میداد، مرا از یاد برد آخر، ولی من بجز او عالمی را بردم از یاد

 

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست، پنهان کردن قلبی است که به بدترین حالت شکسته باشه

 

به خود راست بگو، آنگاه توان دروغ گفتن به هیچ کس را نخواهی داشت؛ ( شکسپیر )

 

به همه عشق بورز، به تعداد کمی اعتماد کن و به هیچ کس بدی نکن؛ ( شکسپیر )

 



وفا داری را باید از نیلوفر آموخت، دور هر شاخه ای که می پیچه تا آخر عمرش در آغوشش میگیره

 

آدما وقتی از هم دورند اس ام اس میفرستند، من برای تو که تو دلمی چی بفرستم؟

 

آن کس که میگفت دوستم داره، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشه، رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه میرفت، صدای خش خش برگها همان وازی بود که من گمان میکردم میگوید: دوستت دارم


آسمان می بارد گل میمیرد، تو نه گل باش نه آسمان، زمین باش تا آسمان برای تو بگرید و گل برای تو بمیرد




اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عشقی - اس ام اس جدید عاشقونه - اس ام اس محبت - اس ام اس بوسه - اس ام اس احساسی - اس ام اس حسی - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس خیانت کردن - اس ام اس خداحافظی - اس ام اس دوری - اس ام اس دوست شدن - اس ام اس یار شدن - اس ام اس یکی شدن - قشنگترین اس ام اس عاشقانه - اسمس مجانی عاشقونه  - اسه مس مفتی عشقولانه - اس ام اس جدید رمانتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد