اس ام اس زیبای عاشقانه،جدیدترین اس ام اس های عاشقانه امروز

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند، ما را ز درون خویش غافل کردند، انگار کسی به فکر ماهی ها نیست، سهراب بیا که آب را گل کردند

 

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند، حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند

 

فاصله ی تابش خود را بر دیگران تنظیم کن خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند

 

بگذار خیال کنم دوستم داری و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره ها باشم

 

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

 



میگن جای گنج در ویرانه هاست! چه گنجی ز تو بالاتر و چه جایی ز قلب من ویرانتر

 

چقدر سخته تو خیالت ساعت ها باهاش صحبت کنی ولی وقتی که دیدیش چیزی جز سلام نتونی بهش بگی

 

گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم، گل چه قابل مهربانم، چشم هایم را فرش راهت میکنم

 

از شرکت فرش مزاحمتون میشم، میشه دلمو زیر پاتون فرش کنم تا هیچ جا جز دل من پاتو نزاری؟

 

همه نازند تو عزیز، همه لوسن تو ملوس، همه شیرین تو شکر، همه قندن تو عسل

 

باغبون برای داشتن یه گل سرخ، نوکری هزار تا خارو میکنه! باغبونتم گلم

 

من و این داغ در تکرار مانده، من و این عشق بیدار مانده / مپرس از من چرا دلتنگ هستم، دلم بین درو دیوار مانده

 



اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عاشقی -اس ام اس عشقی - اس ام اس احساسی - اس ام اس حسی - اس ام اس دوری - اس ام اس عشقولانه - اسمس عاشقانه - اسه مس عشقولانه - اس ام اس محبت - اس ام اس جدایی - اس ام اس غمناک جدایی - اس ام اس نامردی - اس ام اس دوری - اس ام اس رفتن - اس ام اس خداحافظی - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس عاشقانه واسه عشقم - جدیدترین اس ام اس های عاشقانه - دنیای اس ام اس عاشقونه
نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود 1389/06/02 ساعت 14:02 http://bo2sms.ir/

سلام دوست عزیزم
مطالب جالب و سرگرم کننده ای بود و من لذت بردم
همچنین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که شما هم موافقید بی زحمت بنده رو با نام اس ام اس عاشقانه و جک لینک کنید و سپس به من خبر بدید تا کمتر از 24 ساعت، جبران زحمت کنم
بازم سر میزنم
روز خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد