آخرین و بروز ترین اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه 89

من یک نامه عاشقانه ام ، بازم کن / محتاج کمی نوازشم ، یارم باش

هر قدر که سکه ای سیاهم ای دوست / در قلک سینه ات پس اندازم کن . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

یه طرح از چشمات بفرست ، یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

دلم اعدام عشق است به دار قلب خاموشت / بدان تا لحظه ی مردن نخواهم کرد فراموشت . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

با یاد چشمهای تو خوب است خواب من / از ابرها کناره بگیر آفتاب من

چشم تو را کجای جهان جستجو کنم / پایان بده به تب و تاب بی حساب من . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز دل باخته باشم

و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

میان چشم تو ییلاق کردم / در عشق تو خودم را چاق کردم

از این پس بی تو مفهومی ندارم / دلم را بر دلت سنجاق کردم . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

از بس که درون سینه تنها مانده / درمانده ام از دست دل وامانده

در داخل سینه درد شیرینی هست / آیا دل من پیش شما جا مانده ؟

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما / همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف

در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر ، بیا دلم را بشکاف . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد / چون سبک تر شده ام ، از پر کاهی ز غمت . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

آسمان کوچک من همه شب بارانیست / همه شب در تب چشمان ترم مهمانیست

شکوه از فاصله ها نیست که از قلب من است / غم و اندوع دل عاشق من پنهانیست . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت / سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت / ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

پای من خسته از این رفتن بود / فصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم / راهش افسوس جدا از من بود . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

صدای پای تو که میروی ، صدای پای مرگ که میآید . . . ( حسین پناهی )

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان با دگران وای به حال دگران . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

در باغ دلم جوانه ای باید و نیست / شوق غزل ، ترانه ای باید و نیست

خواهم که تو را ببینم اما چه کنم / دیدار تو را بهانه ای باید و نیست . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

آواز تیشه امشب ، از بیستون نیامد / شاید به خواب شیرین ، فرهاد رفته باشد . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

ای مایه اصل شادمانی ، غم تو / خوش تر از حیات جاودانی ، غم تو

از حسن تو رازها به گوش دل من / گوید به زبان بی زبانی ، غم تو  . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

بی تو گلشن چو زندونه به چشمم / گلستون آذر ستونه به چشمم

بی تو آرام و عمر زندگانی / همه خواب پریشونه به چشمم . . .

* * * * پیامک عاشقانه * * * *

دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است

گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق/ دوریت دریا و یادت صاحل است . . .




آخرین و بروز ترین اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس اس ام اس دل شکسته اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس زیبای عاشقانه مرداد اس ام اس طلاق اس ام اس عاشق تنها اس ام اس عاشقان مرداد 89 اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 89 اس ام اس عاشقانه ، بسیار جدید و خواندنی مخصوص عاشق ها اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه نیمه دوم مرداد ماه 89 اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه مرداد اس ام اس عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس عاشقانه مردادماه اس ام اس عاشقی 89 اس ام اس عاشقی مرداد اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشق جدید اس ام اس عشق مرداد 89 اس ام اس عشق ورزی مرداد ماه 89 اس ام اس عشقولانه اس ام اس عشقولانه جدید اس ام اس عشقولانه مرداد 89 اس ام اس عشقولانه مرداد ماه 89 اس ام اس عشقی 89 اس ام اس غم اس ام اس غمگین اس ام اس غمگین عاشقانه مرداد اس ام اس قهر اس ام اس قهر کردن اس ام اس لاو اس ام اس لاو 89 اس ام اس متن کشی اس ام اس مخصوص 89 اس ام اس مخصوص دل شکسته ها اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته اس ام اس مرداد اس ام اس مرداد 1389 اس ام اس مرداد 89 اس ام اس معنی دار اس ام اس مفهومی اس ام اس منت کشی اس ام اس موبایل اس ام اس ناب اس ام اس نایاب اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید اس ام اس های احساسی اس ام اس های داغ 89 اس ام اس های عاشقانه اول مرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه بسیار جدید و تاثیر گذار اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جذاب جدید اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی خرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه تک و نایاب بسیار زیبای تیر ماه 89 اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه ناب ، داغ و پر حرارت مرداد ماه 89 اس ام اس های فوق العاده زیبا و خواندنی جدید امروز اس ام اس های ناب احساسی و غمگین ( برای دل شکسته ها ) اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب نیمه دوم خرداد ماه 89 اس ام اس ویژه دل شکسته ها اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب اس ام اس گریه آور اس ام اس گریه آور باحالترین اس ام اس باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بسته اس ام اس عاشقانه زیبا بهترین آف های عاشقانه بهترین اس ام اس بهترین اس ام اس ها بهترین اس ام اس های 89 بهترین اس ام اس های غمناک بهترین اس ام اس های غمگین بهترین اس ام اس های مرداد ماه بهترین اس ام اس های مرداد ماه 89 بهترین و جدیدترین اس ام اس های مرداد ماه 89 بهترین پیامک هیا عاشقانه مرداد جدیدترین آف های عاشقانه جدیدترین اس ام اس جدیدترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 جدیدترین اس ام اس های مرداد جوک و اس ام اس جدید داغ ترین اس ام اس های عاشقانه داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس داغترین اس ام اس های داغترین اس ام اس های عاشقانه کمیاب و نایاب امروز سری جدیترین اس ام اس ها سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه عشقولانه زیبا متن منت کشی عشقولانه متن متن عشقولانه زیبا متن منت کشی مجموعه مجموعه sms های زیبا مجموعه sms های مرداد مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه اس ام اس های غمگین و دل شکسته (مخصوص دل شکسته ها و اونایی که خیلی تنهان) مجموعه کامل اس ام اس های 89 مرداد 1389 مرداد 89 مرداد ماه مرداد ماه 1389 مرداد ماه 89 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید مسیج خیلی جدید مسیج خیلی غمگین مسیج دل شکسته مسیج عاشقانه اسفند مسیج عاشقانه غمگین مسیج عاشقانه مرداد 89 مسیج غمناک مسیج غمگبن مسیج مرداد 89 مسیج مرداد ماه مسیج مرداد ماه 89 نابترین اس ام اس نایابترین اس ام اس پیام کوتاه مرداد ماه 89 پیامک پیامک 2010 پیامک 89 پیامک آخر سال پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک جدید پیامک جدید مرداد ماه89 پیامک خیلی غمگین پیامک درد و دل پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه 89 پیامک عاشقانه جدید پیامک عاشقانه مرداد پیامک عاشقانه مرداد 89 پیامک عاشقانه مرداد ماه 89 پیامک عشقولانه مرداد 89 پیامک غمناک پیامک مرداد 89 پیامک های عاشقانه جدید ، آخر مرداد ماه ۸۹ 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد