اس ام اس های عاشقانه جدید مرداد ماه ۸۹ ،اس ام اس عشقولانه

از مضارع ها و ماضی ها خسته شده ام ، دلم برای یک حال ساده تو را دیدن تنگ است . . . !

.

.

.

من در این شهر غریبم و در این خاک فقیر / به کمند تو گرفتار و به دام تو اسیر

عشق چنان در دلم افروخته بود /  دیده گر آب نمی ریخت جگر سوخته بود . . .

.

.

.

با جمله ی رندان جهان هم کیشم / خیام ترانه های پر تشویشم

انگار شراب از آسمان می بارد / وقتی که به چشمان تو می اندیشم . . .



.

.

.

دیشب خواستم واسه دل خودم فال بگیرم

وقتی فالنامه را باز کردم چشمم به شعری افتاد که هیچ ربطی به دلم نداشت

تازه فهمیدم که دلم مال خودم نیست . . .

.

.

.

هربار که تو میخندی ، تعادل این شهر بهم میخورد ، اما تو بخند

زندگی را برای از نو ساختن ، بهانه ای باید . . .

.

.

.

گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری / پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

گفتی نمی خواهی ببارم عشق / اما شعر غریبی را که گفتم دوست داری . . .

.

.

.

آسمونتم ، می توانی همیشه بارونو تو چشمام ببینی

زمین مال زمین خوارها ، فضا مال فضا پیماها ، فقط تو مال من . . . !

.

.

.

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی

و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

.

.

.

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد .

خروج امکان پذیر نمیباشد !

.

.

.

ای بهانه ی زندگی ام

تو را دوست دارم به اندازه ای که نه می توانم بنویسم و نه ابرازش کنم

پس تو با قلبت که دریایی بی کران است احساسش کن

دوستت دارم تا زمانی که دوست داشتن معنا دارد . . .

.

.

.

مترسک به گندم گفت :

مرا برای ترساندن آفریدن اما من تشنه ی عشق پرنده ای

شدم که سهمش از من گرسنگی بود . . .

.

.

.

شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد . . .

.

.

.

.

به امید نگاهت ایستادن / به روی شانه هایت سر نهادن

خوشتر از این آرزویی است / دهان کوچکت را بوسه دادن . . .

.

.

.

در مسلک ما معنی پرواز چنین است

با بال شکسته به هوای تو پریدن . . .

.

.

.

برای کشتن یک پرنده نیازی به شکستن بال هایش نیست

پرهایش را که بچینی ، خاطرات پرواز روزی صد بار آن را خواهد کشت . . .

.

.

.

زندگی زندون عشقه ما به اون دل باختیم ، خوبی هاشو ما ندیدیم با بدیهاش ساختیم  . . .

.

.

.

ای عقل مرا کفایت از تو / جستن ز من و هدایت از تو

من بد دل و راه بیمناک است / چون راهنما تویی چه باک است . . .

(نظامی گنجوی)

.

.

.

آبشار می خواند :

چون رها شوم ، ترانه ام را خواهم یافت . . . (رابیندرانات تاگور)

.

.

.

با اینکه می دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم

با اینکه می دانم پرستیدن غیر خدا کار کافر است می پرستمت

با اینکه می دانم آخر عشق رسوایی است عاشقت می شوم

پس گناه کارم ، کافرم ، رسوایم ولی همچنان دوستت دارم . . .

.

.

.

از سازمان کشتیرانی مزاحمتان می شوم ، لنگر عشقتون بدجوری تو قلبم گیر کرده . . .

.

.

.

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه ، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه

قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه  . . .

.

.

.

دوستانم همه از دستم رفت / دل به هر پاکدلی بستم رفت

حال تنها و غریبم چه کنم / نفس من داده فریبم چه کنم . . .

.

.

.

می توان در غربت داغ کویر گاه آن ابری که می بارید شد . . .




 آخرین و بروز ترین اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس دل شکسته اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوری اس ام اس زیبا اس ام اس زیبای عاشقانه مرداد اس ام اس طلاق اس ام اس عاشق تنها اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ، بسیار جدید و خواندنی مخصوص عاشق ها اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس عاشقانه مردادماه اس ام اس عاشقی 89 اس ام اس عاشقی مرداد اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشق ورزی مرداد ماه 89 اس ام اس عشقولانه اس ام اس عشقولانه مرداد ماه 89 اس ام اس عشقی 89 اس ام اس غم اس ام اس غمگین اس ام اس غمگین عاشقانه مرداد اس ام اس قهر اس ام اس قهر کردن اس ام اس لاو اس ام اس لاو 89 اس ام اس متن کشی اس ام اس مخصوص 89 اس ام اس مخصوص دل شکسته ها اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته اس ام اس مرداد اس ام اس معنی دار اس ام اس مفهومی اس ام اس منت کشی اس ام اس موبایل اس ام اس ناب اس ام اس نایاب اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید اس ام اس های احساسی اس ام اس های داغ 89 اس ام اس های عاشقانه اول مرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه بسیار جدید و تاثیر گذار اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جذاب جدید اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی خرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه تک و نایاب بسیار زیبای تیر ماه 89 اس ام اس های عاشقانه مرداد ماه 89 اس ام اس های عاشقانه ناب ، داغ و پر حرارت مرداد ماه 89 اس ام اس های فوق العاده زیبا و خواندنی جدید امروز اس ام اس های ناب احساسی و غمگین ( برای دل شکسته ها ) اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب نیمه دوم خرداد ماه 89 اس ام اس ویژه دل شکسته ها اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب اس ام اس گریه آور باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بسته اس ام اس عاشقانه زیبا بهترین آف های عاشقانه بهترین اس ام اس بهترین اس ام اس ها بهترین اس ام اس های 89 بهترین اس ام اس های غمناک بهترین اس ام اس های غمگین بهترین اس ام اس های مرداد ماه بهترین اس ام اس های مرداد ماه 89 بهترین و جدیدترین اس ام اس های مرداد ماه 89 بهترین پیامک هیا عاشقانه مرداد جدیدترین آف های عاشقانه جدیدترین اس ام اس جدیدترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 89 جدیدترین اس ام اس های مرداد جوک و اس ام اس جدید داغ ترین اس ام اس های عاشقانه داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس داغترین اس ام اس های عاشقانه کمیاب و نایاب امروز راد sms راد اس ام اس سری جدیترین اس ام اس ها سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا متن منت کشی مجموعه sms های زیبا مجموعه sms های مرداد مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه اس ام اس های غمگین و دل شکسته (مخصوص دل شکسته ها و اونایی که خیلی تنهان) مجموعه کامل اس ام اس های 89 مرداد 89 مرداد ماه مرداد ماه 1389 مرداد ماه 89 مرکز اس ام اس ایران مسیج جدید مسیج خیلی جدید مسیج خیلی غمگین مسیج دل شکسته مسیج عاشقانه اسفند مسیج عاشقانه غمگین مسیج غمناک مسیج غمگبن مسیج مرداد ماه مسیج مرداد ماه 89 نابترین اس ام اس نایابترین اس ام اس پیام کوتاه مرداد ماه 89 پیامک پیامک 2010 پیامک 89 پیامک آخر سال پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک جدید پیامک جدید مرداد ماه89 پیامک خیلی غمگین پیامک درد و دل پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه پیامک عاشقانه جدید پیامک عاشقانه مرداد ماه 89 پیامک غمناک


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد