اس ام اس عاشقانه و احساسی و غمگین مرداد89 ،پیامک غمگین



با غم سر کن که شادی از کوی تو رفت

با شب بنشین که آفتاب از کوی تو گریخت . . .

 

* * * * * * * * * * * *
 

حس تو ، نبض تو ، دست تو ، خاطره شد
عشق تو ، یاد تو ، اسم تو ، خاطره شد
مثل یه قصه زیبا ، مثل یه خواب کوتاه
من اسم تو گذاشتم قشنگترین اشتباه
 



اس ام اس غمگین جدید

* * * * * * * * * * * *


دیدمت وای چه دیداری وای
این چه دیدار دل آزاری بود
بی گمان برده ای از یاد آن عهد
که مرا با تو سر و کاری بود


 

* * * * * * * * * * * *


حالا که فرقی نمی کند کنارت ایستاده باشم یا نه
بگذار همه چیز را از وسط قیچی کنم
تا تو در نیمی باشی و من در نیمی دیگر
راستی.......
با دستی که روی شانه ات جا گذاشته ام چه می کنی؟



* * * * * * * * * * * *


به خدا غنچه شادی بودم دست عشق آمد و از شاخه ام چید
شعله آه شدم صد افسوس ؟ که دلم باز به دلدار نرسید . . .

 

* * * * * * * * * * * *


پارسال با او زیر باران راه می رفتم.امسال راه رفتن او را با دیگری در زیر باران اشکهایم دیدم.شاید باران پارسال اشکهای فرد دیگری بود.

 

* * * * * * * * * * * *


یادته که روز آخر بغضمو نگه نداشتم؟
تو جواب تلخ بدرود ، گریه هامو جا گذاشتم
من تنها رو بردی به هجوم تیغ غربت
خودت اما پر کشیدی میون تیک تیک ساعت.


* * * * * * * * * * * *


دیروز عاشق بودم . امروز را تحمل میکنم،
فردا خواهم مرد.
با این حال ،
هنوز امروز و هم فردا به خوشی دیروز فکر میکنم.

 

* * * * * * * * * * * *


من پذیرفتم شکست خویش را
پندهای عقل دور اندیش را
من پذیرفتم که عشق افسانه است
این دل درد آشنا دیوانه است
می روم شاید فراموشت کنم
با فراموشی هم آغوشت کنم
می روم از رفتنم دل شاد باش
از عذاب دیدنم آزاد باش


* * * * * * * * * * * *


درشکه ای می خواهم سیاه
که یاد تو را با خود ببرد
یا نه
یاد تو باشد
مرا با خود ببرد.

 

* * * * * * * * * * * *


نشاط انگیز و ماتم زایی ای عشق
عجب رسواگر و رسوایی ای عشق
اگر چنگ تو با جانی ستیزد
چنان افتد که هرگز بر نخیزد

* * * * * * * * * * * *


آسمان چشمم غرید
گونه هایم تر شد
لبهایم آواز خواند
دلم گوش داد
قلبم تپید
دیوار قلبم فرو ریخت
آسمان چشمم بارید
گونه هایم خیس
دلم شکست



* * * * * * * * * * * *

 
آزاد آزادم ببین چون عشق درگیر من است
دیگر گذشت آن دوره که تقدیر زنجیر من است
شاید نمی دانی ولی از خود خلاصم کرده ای
آیینه خالی فقط امروز تصویر من است
با عشق تو بر باد رفت آن آرزوی مختصر
من روح بارانم ببین چون عشق تقدیر من است



* * * * * * * * * * * *


مى دونستم از اول این رسم زندگى نیست
خوشبختى ها زود گذر هرگز همیشگى نیست
به دنبال یه رویا که هرگز دست نیافتنى بود
مى دونستم از اول قلبم شکستنى بود

 

* * * * * * * * * * * *

 

نه دل در دست محبوبی گرفتار / نه سر در کوچه باغی بر سر دار

از این بیهوده گردیدن چه حاصل / پیاده می شوم دنیا نگه دار



اس ام اس جدید، پیامک جدید، اس ام اس غمگین، پیامک غمگین، مسیج غمگین، اس ام اس غمگین جدید، پیامک غمگین جدید، اس ام اس غمگین مرداد ماه 89، اسمس دلشکسته و دلگیری، اس ام اس بی قراری، اس ام اس عاشقانه و احساسی و غمگین مرداد 89، sms ghamgin، sms، sms mordad 89، sms jadid، sms delshekaste، sms naomidi، 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد