اس ام اس عاشقانه مردادماه،جدیدترین اس ام اس عاشقانه

یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن


شاید برنده کل دلتنگی هات شدم !

.

.

.

ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی / آتش به شب تار زدی خسته نباشی

ای غصه دمت گرم که در لحظه ی شادی / با رگ رگ من تار زدی خسته نباشی . . .

.

.

.

امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است

آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است !

.

.

.

۱ ۲ ۳ ۴

هزار هزار قطاز قطاز

پاییز و بهار

دیوونه وار تو لاله زار

تو بیشه زار مثل بهار

بالا بری پایین بیای

دوستت دارم دیوونه وار !


.

.

.

چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره

فقط بدون که این دل شکسته / منتظره بگی واست بمیره . . .

.

.

.

هر کسی را نه بدان گونه که « هست »، احساس می کنند

بدان گونه که « احساسش » می کنند ، هست

.

.

.

اگر دارم دلی فدای دوست میسازم / در این دنیای بی حاصل به لطف دوست میسازم . . .

.

.

.

سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من !

.

.

.

قلب ها شیشه های احساسند ، تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم . . .

.

.

.

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟

اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام . . .

.

.

.

سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه !

.

.

.

در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق می گردی ؟

عشق من در آینه ای است که هر روز به آن می نگری . . .

.

.

.

به سلام ها دل نمی بندم ، از خداحافظی ها غمگین نمی شوم

دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه . . .

.

.

.

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم

شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم

.

.

.

افسار دلم دست خدا بود چنین شد / ای وای اگر دست خودم بود چه می شد ؟

مقصود دلم مهر و وفا بود چنین گشت / گر مقصود دلم جور و جفا بود چه می شد . . . ؟

.

.

.

ای عشق، شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را . . .

.

.

.

از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !

.

.

.

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !




برچسب ها: اس ام اس از ته دل, اس ام اس برای عاشقا, اس ام اس به عشق, اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس عاشقانه تاثیر گذار, اس ام اس های تاثیر گذار عاشقانه, اس ام اس های جدید عاشقانه, اس ام اس های جدید عاشقانه و عاطفی, اس ام اس های جدید هفته دوم مرداد, اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبا و جذاب, اس ام اس های محبت آمیز, جدیدترین اس ام اس ها ی عاشقانه, مسیج عاشقانه تاثیرگذار, پیامک عاشقانه مرداد ماه, پیامک های عاشقانه, پیامک عاشقانه جدید،اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و جذاب جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد