اس ام اس های عاشقانه مردادماه، اس ام اس عشقولانه، اس ام اس عاشق

به نام آنکه اشک را آفرید تا قلعه ی عشق آتش نگیرد

 

نخ داخل شمع از شمع پرسید: چرا وقتی من میسوزم تو آب میشوی؟ شمع جواب داد: مگه میشه کسی که تو قلب منه بسوزه و من اشکی نریزم.

 

میرسد روزی که بی من زندگی را سر کنی، میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

 

تو مرا میفهمی، من تو را میخواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است، تو مرا میخوانی و من تو را نابترین شعر زمان میدانم و تو هم میدانی که تا ابد در دل من میمانی

 


وقتی غزل می سرایم در چشمهایم تو هستی، یادم نمی آید ای گل کی در نگاه من نشستی

 

آباد تو بودم و خرابم کردی، یک زنده که تو مرده حسابم کردی، با شوق کبوترانه تا خانه تو، هر بار آمدم جوابم کردی

 

ای بهار بوسه در بزم بلور، چشم بد از چشم زیبای تو دور

 

تا آبی عشق پرگشودن زیباست، هر لحظه تو را سرودن زیباست، منظورم از این ترانه میدانی چیست؟ یعنی که همیشه با تو بودن زیباست

 

میدونی چیه؟ همه ی مردم دنیا میگن چشمای تو قهوه ایه، اما من میگم چشمای تو آبیه، چون تو آسمون قلب منه!

 

عشق یعنی گم شدن پیدا شدن، عشق یعنی غرق در رویا شدن، عشق یعنی حسرت دیدار تو، عشق یعنی من شوم بیمار تو





اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس عاشقی - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عشقی - اس ام اس احساسی - اس ام اس حسی - اس ام اس دوستی - اس ام اس عاشقانه واسه عشقم - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس واسه دوست شدن - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس دوری - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس قشنگ عاشقانه - اس ام اس زیبای عاشقانه - اس ام اس جدید عاشقانه و عارفانه - سایت اس ام اس عاشقانه - جدیدترین اس ام اس ها - سایت اس ام اس های عاشقانه به روز - اس ام اس محبت کردن - اس ام اس ابراز احساسات - اس ام اس دوست داشتن - اس ام اس رایگان عاشقانه - اس ام اس مفتی عاشقانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد