جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه مرداد89

عشقی فراتر از انسان و فروتر از خدا نیز هست؛


و آن دوست داشتن است







دوست داشتن از عشق برتر است


و من هرگز خود را


تا سطح بلند ترین قله عشق های بلند ، پایین نخواهم آورد


 

شنیدم سخن ها ز مهر و وفا ، لیک


ندیدم نشانی ز مهر و وفایی





و اکنون تو با مرگ رفته ای ؛


و من این جا ، تنها به این امید دم می زنم که با هر نفس ، گامی به تو نزدیک
 
تر می شوم


این زندگی من است


 
 



 
غریقی در طوفان تنها مانده است


آخرین فریادهای خسته اش را


که تو را می خواند ـ بشنو ، بشتاب ، او را دریاب


 

 

همچون شمع که در گریستن خویش ، قطره قطره می میرد


ذوب می شوم و محو می شوم و پایان می گیرم


 



 
تو می دانی که من


از میان همه نعمت های این جهان ، آن چه را برگزیده ام و دوست می دارم


تنهایی است


 



ای که تو آن من دیگرمی


ای تو که آن توی دیگرتم


زاد سفر برگیر و قدم در راه نِه


که من در پایان راه


بی صبرانه منتظر رسیدن توام


 

 


ای که هوای من شده ای


دم زدن تو حیات من است
 
 
 

 


هر کسی را نه بدان گونه که « هست »، احساس می کنند


بدان گونه که « احساسش » می کنند ، هست


 

 


زیبایی همواره تشنه دلی است که به او عشق ورزد


 

 


بر من بگری


که زنده ام


و بی تو زنده مانده ام

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد